Page 8 - #11 Health Today Magazine
P. 8
COVER STORY
Η καμπάνια στα μέσα μεταφοράς της Αθήνας
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για πρωτοποριακή και και- διάγνωσή του αποτελούν το κλειδί για την αντιμετώπισή του.
νοτόμο πρωτοβουλία σε ό,τι αφορά καμπάνιες ενημέρωσης
και ευαισθητοποίησης εταιρειών που δραστηριοποιούνται Για τον ίδιο σκοπό, η Gilead Sciences στήριξε ενεργά και αυτή
στον τομέα του φαρμάκου και της υγείας στην Ελλάδα. τη χρονιά -ως Επίσημος Χορηγός- τον Συμβολικό Αγώνα
Δρόμου και Περιπάτου Greece Race for the Cure®, που διορ-
Η φετινή καμπάνια της εταιρείας «έντυσε» τα μέσα μαζικής γανώθηκε από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο
μεταφοράς και τον σταθμό του μετρό Συντάγματος, με στό- του Μαστού «Άλμα Ζωής» και πραγματοποιήθηκε την 29η Σε-
χο να μεταφέρει και να διαδώσει το μήνυμα συνεργασίας πτεμβρίου 2024, δίνοντας για ακόμα μία χρονιά το παρών σε
για την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού, που είναι έναν αγώνα – θεσμό, μέσα από τον οποίο επιδιώκει να συμ-
μια ξεκάθαρα ομαδική προσπάθεια. Η ευαισθητοποίηση και βάλλει στη διάδοση των μηνυμάτων και της πολύτιμης ενημέ-
ενημέρωση όλων, γύρω από την πρόληψη και την έγκαιρη ρωσης για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού. <
8 Health Today . 10/2024