Page 6 - #11 Health Today Magazine
P. 6

COVER STORY







                 MΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ

                 ΚΑΜΠΑΝΙΑ                                      Στην νέα, πρωτοποριακή καμπάνια της Gilead
                                                               Sciences «Ενωμένοι στη Μάχη, Μαζί στην Φροντί-
                 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ                                    δα», στο πλαίσιο του Μήνα Πρόληψης και Ενημέρω-
                                                               σης για τον Καρκίνο του Μαστού πρωταγωνιστούν
                 ΕΝΩΝΕΙ ΑΝΔΡΕΣ                                 για πρώτη φορά όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς,
                                                               στέλνοντας το μήνυμα της δύναμης της συνεργασίας
                 ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ                                  και της κοινής προσπάθειας ενάντια στον καρκίνο
                                                               του μαστού.
                 ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ


                 ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ                                      άθε χρόνο, με αφορμή τον Μήνα Πρόληψης & Ενημέ-
                                                                    ρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, οι άνθρωποι της
                 ΦΟΡΕΙΣ                                        KGilead  Sciences  προσπαθούν  να  κάνουν  τη  διαφορά,
                                                               σχεδιάζοντας και υλοποιώντας ανατρεπτικές και πρωτοπο-
                 ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ                              ριακές καμπάνιες, επιδιώκοντας ουσιαστικό αντίκτυπο, με τη
                                                               δημιουργία  ισχυρού  αποτυπώματος  και  τη  διάχυση  ηχηρού
                                                               μηνύματος.
                 ΚΑΡΚΊΝΟ ΤΟΥ                                   Στο πλαίσιο αυτό, τα τελευταία δύο χρόνια η Gilead θέλησε


                 ΜΑΣΤΟΥ                                        -και πέτυχε- να περάσει το μήνυμα ότι ο καρκίνος του μαστού
                                                               δεν είναι απλά ζήτημα μόνο των γυναικών που βιώνουν την
                                                               ασθένεια,  αλλά  μας  αφορά  όλες  και  όλους,  με  τις  γυναίκες
                                                               αλλά και τους άνδρες εργαζομένους της εταιρείας να αποτε-
                                                               λούν τα πρόσωπα της καμπάνιας.















             Σάββας Χαραλαμπίδης,
             Γενικός Δ/ντής Gilead Sciences
             Ζένια Σαριδάκη,
             Πρόεδρος Εταιρείας
             Παθολόγων Ογκολόγων
             Ελλάδας (ΕΟΠΕ).

















             6  Health Today .      10/2024
             6  Health Today  .  10/2024
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11