Page 38 - #10 Health Today Magazine
P. 38
COVER STORY
Στη διάρκεια του συνεδρίου «Seneca Hair Restoration Summit Pioneering the Future in Medical Tourism», που πραγματο-
ποιήθηκε στις 14 και 15 Ιουνίου, παρουσιάστηκαν μέσα από workshops και live μεταδόσεις από τα χειρουργεία, οι καινοτόμες
πρακτικές για τη μεταμόσχευση μαλλιών τις οποίες εφαρμόζει ο όμιλος Seneca Medical Group.
Πέρα από τα επιστημονικά συνέδρια, δείχνετε ολοκληρωμένο πακέτο γι’ αυτούς που περιλαμβάνει τον οδηγό που θα
τη δουλειά σας στο ευρύ κοινό; τους πάρει από το αεροδρόμιο και τη διαμονή τους, όλα με δική μας
Προφανώς μας ενδιαφέρει να την δείξουμε. Θέλουμε οργάνωση.
να δείξουμε το πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να κάνει Ο λόγος που ο κόσμος ενδιαφέρεται από άλλες χώρες να έρθει σε μας
μεταμόσχευση μαλλιών και ότι είναι μια διαδικασία είναι οι ποιοτικές υπηρεσίες μας και ότι είμαστε ανταγωνιστικοί στις τι-
που δεν έχει το στρες που νομίζει. Πρόσφατα καταφέ- μές. Αν πάρουμε για παράδειγμα το Ισραήλ, εκεί οι γιατροί δεν έχουν
ραμε να το κάνουμε αυτό με ένα πολύ ωραίο concept, τόσο αναπτυγμένα skills και η μεταμόσχευση μαλλιών είναι πολύ πιο
με τον Αλέξανδρο Τσουβέλα o οποίος κάνει stand up ακριβή. Αν κάνει κάποιος μια επέμβαση στο Ισραήλ θα είναι υποδεέ-
παραστάσεις. στερη και θα κοστίσει περισσότερο. Κρατάμε τις τιμές μας σε απόλυτα
Σε μια σειρά επεισοδίων, ο Αλέξανδρος εξήγησε με λογικά επίπεδα και οι υπηρεσίες μας είναι ότι καλύτερο μπορεί να βρει
τον δικό του τρόπο όλη τη διαδικασία, ξεκινώντας κάποιος διεθνώς. Αυτός είναι ο λόγος που έρχεται κόσμος από το εξω-
πώς ένας άνθρωπος ψάχνεται στην αρχή, αρχίζει την τερικό.
έρευνά του, μετά κάνει τη μεταμόσχευση και δείχνει
τα αποτελέσματα. Το δείξαμε επίσης με τον Γιάννη τον Εκτός από τον ιατρικό τουρισμό, έχετε σημαντική παρουσία
Βαρδή και τελευταία με τον Γιώργο Κοψιδά που του κά- στον εξωτερικό. Τι σχέδια έχετε για την περαιτέρω επέκτασή
ναμε την μπροστινή γραμμή. Θέλουμε να περάσουμε σας;
το μήνυμα στον κόσμο ότι η μεταμόσχευση μαλλιών Έχουμε πάρει μια απόφαση στρατηγικά που λέει ότι -παράλληλα με
δεν είναι ταμπού, δεν είναι δύσκολη, δεν πονάει, μην τον ιατρικό τουρισμό -θα αναπτύξουμε κλινικές, είτε δικές μας είτε με
τη φοβηθείς. Αυτό δεν είναι το κλασικό μάρκετινγκ και franchise σε καίρια σημεία ανά τον κόσμο, ιδίως στην Ευρώπη. Έχουμε
ο σκοπός μας δεν είναι μόνο να κερδίσουμε μερίδιο ήδη ένα μεγάλο μερίδιο αγοράς στη Βρετανία. Είμαστε στη Σκωτία από
αγοράς από τον ανταγωνισμό αλλά και να δημιουργή- το 2009, στη Γλασκώβη, το Εδιμβούργο και το Αμπερντίν. Στα πλάνα
σουμε νέο δικό μας κοινό. μας είναι να ανοίξουμε κλινική στο Λονδίνο το 2025, το οποίο είναι ένα
πολύ σημαντικό κέντρο. Έχουμε επίσης συνεργασία με franchise στη
Σας ενδιαφέρει ο ιατρικός τουρισμός; Δανία και τη Ρουμανία. Μετά το καλοκαίρι ξεκινάμε ένα franchise στο
Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε εστιάσει πολύ στον Δουβλίνο και είμαστε σε συζητήσεις για local partner στο Ντουμπάι.
ιατρικό τουρισμό και αυτό δεν είναι περίεργο γιατί Σε όλες μας τις κλινικές ελέγχουμε την ποιότητα και οι γιατροί είναι
εταιρείες σαν και εμάς δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, της Seneca κατά αποκλειστικότητα. Μας αρέσει να φαίνεται η Ελλάδα
ούτε με το πελατολόγιο ούτε με την εξωστρέφεια, ούτε στο εξωτερικό, είναι κάτι που το θέλουμε και το προχωράμε. Είναι προ-
με τη δυναμική που έχουμε εμείς. Προσελκύουμε κό- σωπική μου πεποίθηση ότι αυτό θα δουλέψει στο μέλλον. Φυσικά ση-
σμο από την Ευρώπη, την Αμερική, την Αυστραλία, το μαίνει ότι μεγαλώνουμε και αναπτυσσόμαστε. Είμαστε ήδη ο μεγαλύ-
Ντουμπάι, τη Σαουδική Αραβία, το Ισραήλ. Είναι πελά- τερος όμιλος μεταμόσχευσης μαλλιών στον κόσμο. Σήμερα έχουμε 60
τες που μας βρίσκουν διαβάζοντας τα reviews και μα- άτομα -τα περισσότερα από αυτά είναι στην Ελλάδα- και για τα επόμενα
θαίνουν για τη δουλειά που κάνουμε. Φτιάχνουμε ένα δύο χρόνια η πρόβλεψη είναι ότι θα φτάσουμε τα 110 άτομα. <
38 Health Today . 8/2024